Informace o zpracování cookies

Webové stránky Fanshopu Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s., používají nezbytné soubory cookies a obdobné technologie potřebné ke svému správnému fungování. Tyto soubory zpracováváme vždy i bez Vašeho souhlasu, přičemž při jejich zpracování postupujeme v souladu s platnou legislativou. Dopravní podnik hl. m. Prahy, a. s., je zpracovatelem nezbytných cookies pro fungování webu, které slouží například pro zajištění funkčnosti nákupního košíku nebo uživatelského přihlášení. Více informací naleznete v níže uvedeném odkazu.


Informace o využívání cookies

Osobní odběr zboží

Možnosti odběru: expresně v Infocentru Můstek • v Infocentrech DPP • v budově DPP Vysočanská v bistru Mezi Řádky

Zboží z Fanshopu je možné si vyzvednout ve standardní lhůtě v Infocentrech Dopravního podniku ve stanicích metra Můstek, Hradčanská a Anděl nebo v expresní lhůtě v Infocentru Můstek. O dostupnosti zboží k odběru v Infocentru je vždy zákazík informován prostřednictvím e-mailu a SMS. Pokud objednávka obsahuje zboží s pozdější dostupností, odesíláme ji až po její kompletaci.


Expresní osobní odběr zboží v Infocentru Můstek

Objednané a kartou zaplacené zboží je možné vyzvednout v Infocentru DPP Můstek v expresní lhůtě. Je-li objednávka vytvořena a zaplacena kartou do 14.00 hodin pracovního dne, je zboží k vyzvednutí hned během dalšího pracovního dne, zpravidla dopoledne. Výzvu k vyzvednutí obdrží klient e-mailem a SMS, zboží je nutné vyzvednout do 7 kalendářních dnů od výzvy. Služba je zpoplatněna částkou 59 Kč vč. DPH. Při nákupu zboží alespoň za 2000 Kč je služba zdarma.

Infocentrum Můstek
Denně od 7.00 do 21.00 hodin
Bezbariérovost: Pobočka není bezbariérově přístupná ze stanice metra, ani z uliční úrovně.


Standardní osobní odběr v Infocentru DPP

Objednané a předem zaplacené zboží je možné vyzvednout ve standardní lhůtě v Infocentrech DPP Můstek, Hradčanská, Nádraží Veleslavín a Anděl. Zboží k vyzvednutí připravujeme do 4 pracovních dnů po obdržení platby, po kompletaci celé objednávky. Výzvu k vyzvednutí obdrží klient e-mailem a SMS, zboží je nutné vyzvednout do 7 kalendářních dnů od výzvy. Standardní osobní odběr je zpoplatněn částkou 29 Kč vč. DPH, při nákupu zboží alespoň za 2000 Kč je služba zdarma.

Infocentrum Můstek
Denně od 7.00 do 21.00 hodin
Bezbariérovost: Pobočka není bezbariérově přístupná ze stanice metra, ani z uliční úrovně.

Infocentrum Hradčanská
Pondělí–pátek 6.00–20.00 hodin; Sobota 9.30–17.00 hodin; Neděle a státní svátky zavřeno
Bezbariérovost: Pobočka je bezbariérově přístupná výtahem z uliční úrovně, není bezbariérově přístupná ze stanice metra.

Infocentrum Anděl
Denně od 7.00 do 21.00 hodin
Bezbariérovost: Pobočka je bezbariérově přístupná z uliční úrovně, uliční úroveň je přístupná výtahem ze stanice metra.
V pobočce je možné si vyzvednout jen drobnější zboží.

Standardní osobní odběr v bistru Mezi řádky

Objednané a předem zaplacené zboží je možné vyzvednout ve standardní lhůtě v bistru Mezi řádky v budově ředitelství DPP na adrese Sokolovská 42/217, Praha 9. Zboží k vyzvednutí připravujeme do 4 pracovních dnů po obdržení platby, po kompletaci celé objednávky. Výzvu k vyzvednutí obdrží klient e-mailem a SMS, zboží je nutné vyzvednout do 7 kalendářních dnů od výzvy. Standardní osobní odběr v bistru Mezi řádky je zpoplatněn částkou 39 Kč vč. DPH, při nákupu zboží alespoň za 2000 Kč je služba zdarma.
Toto výdejní místo neslouží k podání reklamace nebo odstoupení od smlouvy.

Bistro Mezi řádky (stránka na Facebooku)
Pondělí–pátek kromě státních svátků od 7.00 do 18.00 hodin
Bezbariérovost: Pobočka je bezbariérově přístupná z uliční úrovně.