Informace o zpracování cookies

Webové stránky Fanshopu Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s., používají nezbytné soubory cookies a obdobné technologie potřebné ke svému správnému fungování. Tyto soubory zpracováváme vždy i bez Vašeho souhlasu, přičemž při jejich zpracování postupujeme v souladu s platnou legislativou. Dopravní podnik hl. m. Prahy, a. s., je zpracovatelem nezbytných cookies pro fungování webu, které slouží například pro zajištění funkčnosti nákupního košíku nebo uživatelského přihlášení. Více informací naleznete v níže uvedeném odkazu.


Informace o využívání cookies

Osobní odběr zboží

Možnosti odběru: expresně v Infocentru Hradčanská • v Infocentrech DPP • v budově DPP Vysočanská v bistru Mezi Řádky

Zboží z Fanshopu je možné si vyzvednout ve standardní lhůtě v Infocentrech Dopravního podniku ve stanicích metra Můstek, Hradčanská a Anděl nebo v expresní lhůtě v Infocentru Můstek. O dostupnosti zboží k odběru v Infocentru je vždy zákazík informován prostřednictvím e-mailu a SMS. Pokud objednávka obsahuje zboží s pozdější dostupností, odesíláme ji až po její kompletaci.


Expresní osobní odběr zboží v Infocentru Hradčanská

Objednané a kartou zaplacené zboží je možné vyzvednout v Infocentru DPP Hračanská v expresní lhůtě. Je-li objednávka vytvořena a zaplacena kartou do 14.00 hodin pracovního dne, je zboží k vyzvednutí hned během dalšího pracovního dne, zpravidla dopoledne. Výzvu k vyzvednutí obdrží klient e-mailem a SMS, zboží je nutné vyzvednout do 7 kalendářních dnů od výzvy. Služba je zpoplatněna částkou 69 Kč vč. DPH. Při nákupu zboží alespoň za 2000 Kč je služba zdarma.

Infocentrum Hradčanská
Pondělí–pátek 6.00–20.00 hodin; Sobota 9.30–17.00 hodin; Neděle a státní svátky zavřeno
Bezbariérovost: Pobočka je bezbariérově přístupná výtahem z uliční úrovně, není bezbariérově přístupná ze stanice metra.


Standardní osobní odběr v Infocentru DPP

Objednané a předem zaplacené zboží je možné vyzvednout ve standardní lhůtě v Infocentrech Hradčanská, Nádraží Veleslavín a Anděl. Zboží k vyzvednutí připravujeme do 4 pracovních dnů po obdržení platby, po kompletaci celé objednávky. Výzvu k vyzvednutí obdrží klient e-mailem a SMS, zboží je nutné vyzvednout do 7 kalendářních dnů od výzvy. Standardní osobní odběr je zpoplatněn částkou 29 Kč vč. DPH, při nákupu zboží alespoň za 2000 Kč je služba zdarma.

Infocentrum Hradčanská
Pondělí–pátek 6.00–20.00 hodin; Sobota 9.30–17.00 hodin; Neděle a státní svátky zavřeno
Bezbariérovost: Pobočka je bezbariérově přístupná výtahem z uliční úrovně, není bezbariérově přístupná ze stanice metra.

Infocentrum Anděl
Denně od 7.00 do 21.00 hodin
Bezbariérovost: Pobočka je bezbariérově přístupná z uliční úrovně, uliční úroveň je přístupná výtahem ze stanice metra.
V pobočce je možné si vyzvednout jen drobnější zboží.

 

Standardní osobní odběr v bistru Mezi řádky

Objednané a předem zaplacené zboží je možné vyzvednout ve standardní lhůtě v bistru Mezi řádky v budově ředitelství DPP na adrese Sokolovská 42/217, Praha 9. Zboží k vyzvednutí připravujeme do 4 pracovních dnů po obdržení platby, po kompletaci celé objednávky. Výzvu k vyzvednutí obdrží klient e-mailem a SMS, zboží je nutné vyzvednout do 7 kalendářních dnů od výzvy. Standardní osobní odběr v bistru Mezi řádky je zpoplatněn částkou 39 Kč vč. DPH, při nákupu zboží alespoň za 2000 Kč je služba zdarma.
Toto výdejní místo neslouží k podání reklamace nebo odstoupení od smlouvy.

Bistro Mezi řádky (stránka na Facebooku)
Pondělí–pátek kromě státních svátků od 7.00 do 18.00 hodin
Bezbariérovost: Pobočka je bezbariérově přístupná z uliční úrovně.