Informace o zpracování cookies

Webové stránky Fanshopu Dopravního podniku hl. m. Prahy, a. s., používají nezbytné soubory cookies a obdobné technologie potřebné ke svému správnému fungování. Tyto soubory zpracováváme vždy i bez Vašeho souhlasu, přičemž při jejich zpracování postupujeme v souladu s platnou legislativou. Dopravní podnik hl. m. Prahy, a. s., je zpracovatelem nezbytných cookies pro fungování webu, které slouží například pro zajištění funkčnosti nákupního košíku nebo uživatelského přihlášení. Více informací naleznete v níže uvedeném odkazu.


Informace o využívání cookies

Reklamace

Reklamovat zboží, či uplatnit práva z vadného plnění, lze dle podmínek uvedených v článcích 7. a 8. Obchodních podmínek.

Při reklamaci prosíme popište zjištěné vady a navrhněte způsob odstranění, který preferujete. Spolu se zbožím nám prosím předejte také Vaše kontatkní údaje tak, abychom Vás mohli informovat o vyřešení Vašeho požadavku. Reklamovat je možné pouze zboží zakoupené u Dopravního podniku hl. m. Prahy, akciové společnosti. K reklamaci můžete využít vzorový reklamační formulář.

Zboží nám můžete nejlépe zaslat poštou či kurýrem na níže uvedenou adresu či nám jej předat osobně v Infocentrech Můstek, Hradčanská, Anděl a Nádraží Veleslavín, jejichž provozní doby naleznete v sekci Osobní odběr zboží.

Vaši reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. 

Adresa pro zaslání reklamovaného zboží:
Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost
100740 Střediska dopravních informací
Sokolovská 42/217
190 00 Praha 9 – Vysočany