Reklamovat zboží, či uplatnit práva z vadného plnění, lze dle podmínek uvedených v článcích 7. a 8. Obchodních podmínek. Při reklamaci prosíme popište zjištěné vady a navrhněte způsob odstranění, který preferujete. Spolu se zbožím nám prosím předejte také Vaše kontatkní údaje tak, abychom Vás mohli informovat o vyřešení Vašeho požadavku. Reklamovat je možné pouze zboží zakoupené u Dopravního podniku hl. m. Prahy, akciové společnosti. K reklamaci můžete využít vzorový reklamační formulář. Zboží nám můžete nejlépe zaslat poštou či kurýrem na níže uvedenou adresu či nám jej předat osobně v Infocentrech DPP, jejichž provozní doby naleznete v sekci Osobní odběr zboží. Vaši reklamaci vyřídíme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Adresa pro zaslání reklamovaného zboží: Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost 100740 Střediska dopravních informací Sokolovská 42/217 190 00 Praha 9 – Vysočany