Motorový vůz M152, který byl v roce 1988 přeznačen na řadu 810. Vůz mnoha protikladů. Oblíbený a zároveň zatracovaný. Vůz mnoha přezdívek jako Skleník (okna všude), Autobus (čela skříně i boční okénka připomínají autobusy Karosa Š11, mají i stejný motor LIAZ a převodovku značky Praga), Kufr (podle tvaru), RegioMouse (pojmenování od Českých Drah) , Šukafon (hrkání vozu při jízdě) a dál už radši nepůjdeme… Jedno mu odepřít nemůžeme, jako nástupce Hurvínka, který se vyráběl po válce ovládl definitivně lokální tratě. Orchestrion je doma ve Vagónce Studénka, která první prototyp vyrobila v roce 1970. V letech 1973 - 1984 poslala Vagónka na lokální tratě úctyhodných 680 vozů. Co ocenili cestující? Automaticky zavírané dveře. Co naproti tomu ocenil strojvedoucí? Samostatné pracoviště, které bylo odděleno stěnou od cestujících. Jako jedna z nepříjemných vlastností byl spalovací motor, který byl chlazen vodou, což byl samozřejmě problém v mraze. Buď musel být pod střechu nebo se mu muselo topit. Měl a bude mít vždy hodně pro a proti. Hodně fandů i odpůrců. My mu fandíme a proto má své místo i u nás. Formát: 50×70 cm Matný křídový papír Gramáž: 170 g/m2 Autor motivu: Martin Přikryl (Matys), Locomotif Rám není součástí dodávky
Schéma metra tak, jak ho znáte z vozů podzemní dráhy.
Schéma sítě tak, jak ho znáte ze zástěnků vozů pražského metra.
Plakát s exponáty Muzea městské hromadné dopravy v Praze.
Plakát s přehledem pražských elektrických tramvají od Křižíka k 15T.
Plakát s motivem pražské vyhlídkové tramvaje T3 Coupé.
Fotografický plakát s tramvajemi Tatra T3 v obratišti Špejchar.